onsdag, september 26, 2012

Studieteknik och Disciplin sökes!

Jag har inte TID att blogga idag. Massor frågor till samhällskunskapen som ska besvaras, jag ska tänka som en vänsterpartist! Vad är en vänsterpartist, vem är en vänsterpartist, varför är man vänsterpartist? Vänsterhänt är jag inte. Höger, vänster, marsch. Det spårar ur totalt.


Imorgon har jag svenska, inte svenskalektion utan svensklektion, korrekt och riktigt måste det vara. Jag har en hel del att förbereda även där, men var börjar jag? 


Förutom tusen ord och tusen sidor som jag borde plugga till engelskan för att inte halka efter måste jag hinna med matten, på måndag är det prov och risken är stor att  jag kommer blanda ihop bråk med potens och primtal.

 

Struktur, ordning, disciplin och studieteknik efterlyses, hjälp! 




1 kommentar:

  1. Vad kul att du bloggar! Och om studierna. Ska jag länka in den i Fronter eller i kursbloggen? Det är säkert flera som delar dina funderingar.

    Ha en fin helg nu!

    SvaraRadera