onsdag, december 12, 2012

Min 121212-dag

min dag, så här långt.

självklart är jag sen på morgonen, hinner inte med någon sittande frukost med min älskade NA utan får ta en smoothie i farten (tack älskling, den var god). Inte hinner jag fixa ordning håret heller då jag fortfarande inte har lärt mig att man inte ska ha sina hårprodukter inne i badrummet när man delar hushåll med fyra andra.

börjar matteprovet med att upptäcka att räknaren blivit kvar hemma! efter lite hyperventilerande kommer min hjälte till mattelärare och lånar ut sin till mig.
Provet var svårare än väntat och nu hoppas jag bara på godkänt så jag ska slippa omprovet!

Blek och skärrad går jag direkt till engelskan där muntligt nationellt väntade. Det gick däremot riktigt bra, och avslutades med ett positivt resultat som jag fortfarande glädjer mig åt!

Trycker i min en banan och tar ett kortare pass på Örebros bästa gym. Upptäcker såklart att jag glömt handduken hemma, yeah. Bra Åsa.

Hungrig trött och småstressad tar jag bussen hem, nu ska här pluggas svenska! Kollar på klockan, har många studietimmar framför mig...
Upptäcker att jag glömt nyckeln. plingar på, bara hunden hemma, och hon är inte tränad att låsa upp dörrar.

Börjar frysa, tårarna är inte långt borta!

















Att gråta hjälper inte, det har jag lärt mig de här dagarna.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar