söndag, december 09, 2012

om mindre än två veckor tänker jag bli som folk igen och kanske tänka mig att blogga om någonting annat än bara plugg plugg plugg, blandat med ångest och ont i magen...

Men! vi är inte där än, så jag kan berätta att även denna vecka samt helg har ägnats åt studier. jag håller på med ett arbete som ligger mig varmt om hjärtat, mänskliga rättigheter och asylsökandens rättigheter, men det kör ihop sig, det är svårt att hitta information, och särskilt information från tillförlitliga källor. Jag ser dock ett ljus i min mörka tunnel. Imorgon kväll kommer jag skriva att jag har skickat in den och då är det dags för mina nästa projekt. Lägg till några prov och några redovisningar på denna korta tid också så kanske ni förstår varför jag är världens tråkigaste, som varken hinner blogga eller fylla bloggarna med något vettigt... puh!!! Som tur är har jag min finaste som peppar stöttar och hjälper mig när jag bryter ihop. han längtar nog också efter den normala åsa, men henne får han lagom till jul.

skulle gärna blogga och berätta om o helga natt som jag var på tidigare ikväll, men det har min finaste berättat om i sin blogg, så det kan ni få läsa HÄR...

tokstress, förvirrad och tillfälligt asocial... men det finns ännu hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar