onsdag, januari 23, 2013

ekvationer med nämnare, frysgrader och onsdag

10:51

Kallt så det knappt går att andas. Var ute i exakt 4 sekunder, så lång tid det tar att hämta tidningen. Undrar hur kallt det är? Vill jag veta?

Snart är det dags att hoppa ner i termosarna, pälsa på sig och ta sig till skolan. Den viktigaste lektionen, Matte! Jag satt igår kväll med maken och gick genom ekvationer med nämnare. Jag har redan haft genomgång på lektionstid, men det tar TID för mig att få in detta!  Ska ladda med flera koppar kaffe så att jag är pigg och kan ta in allt.

Idag började hindersmässan, marknaden man inte får missa. Ska ev. ut en sväng redan imorgon mellan lektionerna med mamma. Och förhoppningsvis på lördag med familjen. Hoppas att de flesta isbjörnarna har skingrats från stadens gator.


Borde kanske kamma mig? Suck... så här blir jag när jag sover till halv nio, totalt lost







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar