måndag, januari 28, 2013

en måndag

Vi började dagen med att försova oss lite, det gick bra ändå, tror dock att älsklingen fick skippa frukosten. Jag däremot började inte förrän sent och hann i lugn och ro göra en sjukt god omelett, med bland annat jalpeno, tomater, cayennepeppar och pesto i, mmmm, det står man sig länge på.

Självklart avnjöt jag denna omelett med dagens NA (läs artikeln, helt underbar story om livsglädje)  och kaffe.





 Vovven satt snällt och tittade och hoppades på att få smaka


12.12 Kom nyss hem efter två timmars matte, andragradsfunktioner!  Ska iväg till nästa lektion runt halv tre, så lite plugg däremellan ska jag nog hinna med. Följer mitt eget råd och har ställt äggklockan på en timmes slöande. Vilket betyder att jag har en timmes studerande efteråt.

12.52 25 minuters slöande kvar, Facebook och resten av NA... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar