tisdag, januari 01, 2013

maraboupizza och nyårslöften

Ligger i soffan med älsklingen och jäser lite efter nyårsdags-pizzan. Provade pizzan jag varit sugen på i flera år, chokladpizzan Marabou från La Pizza och den var så god som jag hade fantiserat om! Och ja, jag vet, det är sjukt att fantisera om en pizza!






Och så var det dags för nyårslöftena då

1) Gå och lägga mig på rätt sida av dygnet(jag har passerat trettiosträcket för en tid sedan och jag behöver min skönhetssömn).
2) Fortsätta med träningen, regelbundet ett par tre gånger i veckan. Detta kombinerat med en vettig kost (som inte, som den i december, innefattar dagligt intag av socker).
3) En daglig blogg, men inte bara en massa rabblande av min agenda. Helst något tänkvärt också.
4) Bli en bättre människa!
5) Skriva en bok
6) Inte äta efter klockan åtta 

Undrar vilket jag bryter först?


just ja, höll på att glömma! Jag lovade ju att lägga ut ett foto på mitt nya snygga jag



 


















23:15 ooops, får inte bryta första löftet redan... så god natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar