söndag, januari 06, 2013

något fel på mig är det nog

Jag läste mina bloggar från hösten och klippte ut några utdrag:

börjar matteprovet med att upptäcka att räknaren blivit kvar hemma! efter lite hyperventilerande...

Blek och skärrad går jag direkt till engelskan där muntligt nationellt väntade

finns inga ord som kan beskriva frustrationen och tröttheten jag upplever nu
jag är så trött, fysiskt trött!

det känns som jag ska svimma av trötthet

Förutom tusen ord och tusen sidor som jag borde plugga till engelskan för att inte halka efter måste jag hinna med matten, på måndag är det prov och risken är stor att  jag kommer blanda ihop bråk med potens och primtal.

jag kan inte!!!!!!!!!!!!!

jag hoppar av, skiter i det här!

En redovisning, ett hemprov och ett högskoleprov har jag framför mig de närmsta dagarna.

Vad gör jag i denna situation? Hur sjutton hamnade jag HÄR??? Att studera är inte för alla, att studera är INGET FÖR ÅSA!!!

OK, nu börjar jag få panik!!!

Och ändå, så längtar jag till jag ska börja igen om en vecka!
Kan någon förklara vad det är för fel på mig?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar