torsdag, mars 21, 2013

termobraller

Varför har inte fler människor termobyxor? De är varma, vindtäta och med Sveriges hårda klimat något nödvändigt för att överleva!
När jag kommer till skolan och börjar ta av mig lager av lager av kläder efter en cykeltur tittar alla förvånande på mig, är det första gången de ser ett par termobraller eller?
Jag önskar verkligen att jag inte behövde detta plagg den 21a mars, men så ser verkligheten ut. Det var det bästa plagget jag köpt denna vinter. 400 spänn kostade de, men skulle kunnat betalt tredubbelt för all plåga de förskonat mig från!

Och ja, jag vet! Det är inte det sexigaste plagget i garderoben. Men ibland får man välja vacker eller varm. Eller så är man som jag, tänker att allt klär ju faktiskt en skönhet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar