onsdag, april 24, 2013

alla dessa idéer!!!

Jag får alltid så mycket idéer, och de är inte alltid så genomtänkta, de kommer spontant. Igår kväll sa jag till maken att i morgon går vi upp extra tidigt och tar en löparrunda. Förr när jag fick dessa infall så var det ju bara jag, och sen när morgonen kom kunde jag argumentera mig ur det och somna om.

Nu delar jag dessa spontana idéer med maken, så i morse när klockan ringde var jag nästan medvetslös så trött jag var, hunden hade hoppat upp i sängen flera gånger och väckt mig, och karln drömde visst något konstigt för mitt i natten sätter han sig upp och börjar prata, jag kommer inte ihåg om vad men jag minns att jag hann bli ordentligt uppskrämd, men han vände sig om, somnade om, utan att ens säkert ha vaknat till medan jag låg kvar med bultande hjärta.

Nåväl, klockan ringde alldeles för tidigt och jag försökte som alla gånger förr argumentera mig ur situationen. Problemet var att jag inte var ensam nu, det gick inte lika lätt. Jag fick allt kliva upp och ge mig ut på en löparrunda i sömnen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar