tisdag, april 09, 2013

Fitness Challange

Det är en kraftansträngning att lyfta armarna så pass att mycket att jag kan skriva denna blogg. Musklerna skriker, men jag antar att det är något bra.

Systrarna L och S lurade mig till detta! Fitness Challange! Gjorde det första fystestet i söndags, och benen kommer aldrig bli fullt återställda igen känns det som. Vägde mig och kollade hur många procent som var fett/muskler. Detta ska på 10 veckor förbättras, först och främst tävlar man mot sig själv. Ikväll var vi där igen, ögonen sved av allt svett de fick ta emot, imorgon ska jag köpa mig ett svettband!

Nu kan jag verkligen inte backa! Nu är det bara att köra på, vila får jag göra om tio veckor!

Ska släpa mig till soffan nu där älsklingen gosat ner sig, få se om jag kommer dit, och om jag kommer upp efteråt!

Tack för idag! Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar