fredag, november 22, 2013

en liten vrå till åsa

En skabbig tvättstuga som aldrig används (nej vi är inga skitgrisar, vi använder den gemensamma tvättstugan på gården) rensades ur, hyllor sattes upp och ett skrivbord kom på plats, min pappa som aldrig slänger någonting och spar på precis allt hade exakt de grejer jag behövde. Jag ska aldrig mer klaga på honom.

Från idé till handling har det gått väldigt snabbt, mina föräldrar har varit här och borrat och skruvat och donat. Nån dag ska jag väl måla också, sätta upp någon anslagstavla, men det är i princip klart nu. Det enda jag köpte var en taklampa från lagerhaus, är inget fan av lysrör. 

Här kommer lite foton från min skrivarvrå, kommer nog bosätta mig här nere nu! 















Nu är även stolen pimpad! 16.07


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar